نگاهی به تاریخچه کشف و رصد سیاره های منظومه شمسی – دیجی رو

بنابراین بسیاری از آزمایشات در حال انجام است که هیچ کس تاکنون انجام نداده است. این فرآیند زمین شناختی از نیروهای شدید جزر و مد بین آیو و مشتری ناشی میشود که به طور مداوم در حال انجام است. یکی از فضانوردان ناسا می گوید، به محض اینکه چشمان شما به فضا عادت می کنند، متوجه می شوید که برخی از ستاره ها رنگی هستند. بر طبق بعضی نظریات ما در دوره پایسیز از عصر پایسیز هستیم و این زمانیست که جنگها و اختلافات مذهبی به اوج رسیده اما پیدایش اثر طلایی اکوریوس نشانه خود را شروع کرده و بعضی معتقدند که اکوریوس شروع شده و پایسیز در حال رخت بر بستن است و نفسهای آخر را میکشد.

اخترفیزیکدانان افزودند اگرچه خورشید در آن زمان ۳۰ درصد کم نور از حال حاضر بود اما این امر برای کاهش دمای زهره تا جایی که اقیانوسها در ان تشکیل شوند کافی نبوده است. مجلهی آموزش ایلیاد – آسمان شب پر از نور است که بیشتر آنها توسط اجرام آسمانی مانند ستارهها و سیارات ایجاد میشوند. فورانهای آیو میتواند بسیار زیاد باشد، به طوری که فوارنی به اندازه بیش از ۳۰ کیلومتر مربع از مواد آتشفشانی از فضا دیده میشود. علت این امر به این دلیل است که فضا بسیار بزرگ است، بزرگتر از آنکه در فکر ما بگنجد و پلوتو ۴٫۲ میلیارد کیلومتر از ما دور است.

به گزارش علمیها و به نقل از Listverse، هیچ شکی وجود ندارد که فضا جای فوق العادهای است. چهار سیاره داخلی در ابتدای خلقت به سادگی در حالت مذاب، گازهای خود را از لابلای سنگها از دست دادند.عطارد با گرانش اندک، نتوانست هیچ گازی (جوی)را در خود نگه دارد. «شاید در گذشته در نقطهای مبهم از علم ایستاده بودیم اما امروزه میدانیم که هر آن چه را که در جست و جوی آن هستیم در کدام قسمت از منظومه شمسی بیابیم، این پیشرفتی مهم در علم ستارهشناسی محسوب میشود. این اولین سیستم دوتایی از سیارکها در منظومه ما است اما وقتی دانشمندان به تصاویر واضح و روشن منظومه شمسی نگاه کردند بیش از دوجین سیارک دوتایی کشف کردند.

سیارکها معمولاً از سنگ و فلز تشکیل شدهاند و ممکن است مقداری آب هم داشته باشند. حلقه شبیه یک دیسک است، فقط در واقعیت یک دیسک جامد نیست، بلکه هزاران و هزاران سنگ کوچک، قطعات سیارک و غبار است. به عنوان مثال، آیا این عکس واضحترین تصویر ما از پلوتو است؟ پودرهای یخی بسیار ریزی (مشابه دود) از حلقهی E زحل سطح دیون را بمباران میکنند. جاسپر زرد ویژگی ای دارد که سبب تحریک و تعادل چاکراهای قسمت عصبی زیر معده می شود تا نگرانی و اضطراب را کاهش دهد. الهام گیری از دنیای آواتار در این قسمت نیز دیده می شود، جایی که این خودرو حرکات یکی از موجودات بومی سیاره پاندورا یعنی بنشی را تقلید می نماید.

مسیر چرخشی آیو بر میدان مغناطیس مشتری تاثیر گذاشته و باعث میشود که در قسمت بالایی لایههای مشتری برق تولید شود که بصورت رعدوبرقهای شدید در آن لایهها مشاهده میشود. در این دوران قبیلهها تحت تاثیر مارس ( فرمانروای اریس و خدای جنگ و خونریزی) شروع به قدرت نمایی کردند. اما فکر نکنید که این تعامل بر روی مشتری تاثیر بد میگذارد؛ کمربندهای مغناطیسی مشتری در هر ثانیه بر ۱۰۰۰ کیلوگرم مواد آیو تاثیر میگذارد. به عنوان مثال در 24 ژانویه(4 بهمن) سه قمر آیو ، اروپا و کالیستو سایه تیره سیاه و سفیدشان در هنگام چرخش بر روی سیاره هرمز افتاده است .

فورانهای قوی هنگامی رخ می دهند که آیو، نزدیک ترین قمر مشتری و چهارمین آنها از میان مرکز مغناطیسی سیاره عبور می نماید تششعات پی در پی از سطح مشتری و همجنین ذرات پر انرژی کمربند رادیواکتیو مشتری می آیند. از این رو هر سیارهای دارای پدیده فصل خواهد بود؛ یعنی تغییرات آبوهوا در طول سال سیاره. گردش زمین به دور خودش ۳۶۵ روز طول می کشد. احتمالاً زحل دارای یک هسته سنگین کوچک به قطر ۲۰ هزار کیلومتر و جرمی معادل ۲۰Mφ باشد.

۲۴۳ Ida سیارکی که تنها ۳۰ کیلومتر طول دارد در حالی که یک قمر کوچک با مساحت ۱٫۶ کیلومتر در اطراف آن قرار دارد. هر دوره ۱۸۰ سال طول میکشد. دوره تناوب مداری این سیاره 84 سال زمینی است و بعد از نپتون و پلوتون، طولانی ترین مدار را دارد. اگرچه ممکن است عبور ماه از کنار زهره قبل از غروب آفتاب آغاز شود ولی به دلیل روشنایی بیش از حد هوا نمیتوان دو سیاره گفته شده را در کنار هم دید. ربات – انسان ها در حد پیشرفته ای در زندگی با ما همراه خواهند شد.

در واقع پاکسازی ها و آگاهی های درونی هویت فیزیکی و تبلور بیرونی می گیرند… برنامه های دولت ها مانند تغییر پایتخت یا ساختن شهرها و شهرک های جدید یا سرمایه گذاری در برخی نواحی موجب جذب جمعیت به آنجا می شود. پزشکی و مهندسی ژنتیک پیشرفت چشمگیری خواهد داشت و پیوندهای اعضا بطور گسترده ای معمول و در دسترس خواهند شد. یعنی مثلا ما دوره اکواریوس(۱۸۰۰-۱۹۸۰) از عصر پایسیز داشتیم و آن زمانی بود که انقلاب صنعتی در اروپا شکل رفت و علم و دانش شروع به پیشرفت کرد. سال تولد مسیح تا حدود سال ۲۱۶۰- ۲۱۵۰ تفاوت نظر در شروع عصر اکواریوس هست.

اگر دقت کنید میبینید که سمبل پایسیز ۲ ماهی هست که به ۲ جهت متفاوت شنا میکنند. لازمه دیگر دسته­بندی مزبور این است که گزاره، همیشه سازگار با عقل باشد؛ چنان­که اگر کسی بخواهد مؤمن به گزاره باشد، همواره باید با عقل بدان ایمان آورد و نتواند از طریقی جز عقل (مانند اراده یا احساس) به آن اعتقاد یابد. پایسیزی میگوید ” من اعتقاد دارم” اما اکوریوس میگوید ” ثابت کن”. اریس ( قوچ) یعنی هویت همراه با غرور و خود بینی : ” من هستم” .

عصر اریس دوران خونین جنگ ها، رومیان یا ” پسران مارس” است. دوران اریس دوران غرور، خود بینی و منیتها بود که با تولد مسیح خاتمه مییابد. جنگهای این دوره مثل جنگهای دوران اریس برای یک دشمن خارجی نبود ، اینبار دشمن درونی ایجاد شده بود و جنگها به نام شیطان “دشمن درونی” ایجاد میشدند. جنگهای صلیبی، تحکم کلیسا بر مردمان پایسیزی که حق خود را طلب نمیکنند ,کشور گشاییهای اسلامی اعراب و ترکان … در نتیجه ابتدای عصر ماهی پیروان مسیح برای رهایی از جنگهای خونین اریسی و رومیان شروع به ترویج محبت و بخشش کردند.

شعار تاروس این است : “مال من”، شاید این جمله را حتا از کودکان اردیبهشتی زیاد بشنوید. تاروس مالکیت میخواد و در این عصر بود که سندهای مالکیت ایجاد شد و حتا وراثت و ارث و میراث قانون گرفت. در اینجا ۱۰ شی غیرسیارهای موجود در منظومه شمسی را بررسی میکنیم. “من خدا هستم”. و اینجا بود که خدایان یونان متولد شدند. نژاد، دین ،رنگ پوست، پاسپورت، ملیت، سیاره محل تولد بی معنی خواهد بود.